Aktualności

 

 

07 listopada 2017

BNP Paribas Real Estate zarządzała procesem rebrandingu centrów Pradera

Dział Zarządzania Nieruchomościami agencji BNP Paribas Real Estate Poland przeprowadził proces rebrandingu centrów handlowych, które niedawno zmieniły właściciela z IKEA Centres Polska na fundusz Pradera. Nowa nazwa i nowa identyfikacja wizualna pojawiła się w polskich i niemieckich lokalizacjach.

Kompleksowy rebranding to jeden z filarów strategii dla portfela, która - wspierana przez aktywne zarządzanie i odpowiedni dobór najemców - ma na celu wzmocnienie pozycjonowania obiektów i maksymalne wykorzystanie ich potencjału. Dużą wagę przywiązujemy do tego, w jaki sposób nasze centra komunikują się z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami. To obszar, który z perspektywy bardzo dynamicznych zmian zachowań i upodobań konsumenckich, będzie odgrywał coraz większą rolę. – komentuje Mark Richardson, Dyrektor, Pradera.

Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej jest kluczowym elementem dalszych, długofalowych działań marketingowych. Centra o nowej nazwie i w nowej oprawie graficznej przez wiele lat zyskały liczne grono klientów, którzy doceniają nie tylko mocne, dobrze dobrane grono najemców i komplementarność oferty, ale także lokalizację i wygodę robienia zakupów. Klienci odwiedzający Homeparki w nowej odsłonie docenią także intuicyjne systemy informacji wizualnej, które ułatwią poruszanie się po konkretnych obiektach.

HOMEPARK Janki

Z naszej perspektywy, proces, który koordynowaliśmy i przez który bardzo sprawnie przeszliśmy wspólnie z inwestorem pokazuje, że w wypracowaniu najlepszego rozwiązania pomaga dialog, ale też różne punkty widzenia. Z jednej strony właściciela, który chce realizować w oparciu o swoją strategię konkretne cele biznesowe, z drugiej strony zarządcy nieruchomości, który potrafi patrzeć na zmiany i rozwój w szerszej perspektywie czasowej uwzględniając obowiązujące i przyszłe trendy i mikrotrendy. Cieszę się, że udało nam się stworzyć ramy komunikacji wizualnej dla obiektów funkcjonujących w różnych krajach i różnych społecznościach lokalnych, z rozmaitymi potrzebami i nawykami. – komentuje Michał Pszkit, dyrektor działu Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland.

Nowe pozycjonowanie projektów z portfolio Pradera i sam proces rebrandingu ma za zadanie wspierać aktywne zarządzanie kompleksami, które pozwoli w jeszcze większym stopniu wykorzystać potencjał rozwojowy poszczególnych Parków Handlowych.

Pobierz PDF

Międzynarodowa Sieć
Posiadamy dogłębną wiedzę na temat lokalnych rynków,
przewidujemy Twoje potrzeby, dostarczamy indywidualnie dobrane rozwiązaniaOur international network
na każdym etapie cyklu inwestycyjnego Twojej nieruchomości… 
Stojące przed Tobą wyzwania czynimy priorytetami BNP Paribas Real Estate.
 
Międzynarodowa sieć
Szukaj
X